Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
3.4 Co ukazuje
Co ukazuje firemní web
Hlavním obsahem webu je informace o produktech firmy. Jak bylo uvedeno výše, je třeba aby byla strukturovaná, zajímavá,… Informace o produktech jsou většinou důvodem, proč lidé na váš web přicházejí. Proto je dobré věnovat těmto informacím pozornost. tyto informace by měly obsahovat:
- popis produktu
- specifikace
- fotografie
- manuály
- mohou u nich být názory ostatních zákazníků
Užitečné bývá zobrazení souvisejících nebo podobných produktů, ať návštěvník má možnost výběru v dané kategorii.
Dalším, co ukazuje firemní web, jsou cíle firmy. Tedy nemusí to být pouze cíle firmy, můžou to být informace nejen o její historii, ale také o jejích vizích, firemní struktuře společně s fotografii týmu. Značnou měrou to přispívá k důvěryhodnosti.
Web také umožňuje prezentovat firemní informace. Do této kategorie můžeme zařadit informace o pracovních příležitostech, o nových technologiích, které přispívají k lepšímu produktu či pohodlí zákazníka.
Důležitou části je dělat podporu a servis zákazníkům. Podpora v tomto směru znamená řešení problémů, často kladené otázky tzv. FAQ, servisní místa s možností objednávky a/nebo manuály ve formě pdf.