Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
3.5 Propojení
Firemní web spojuje
Sociální sítě - jsou každopádně dnes hitem jak v soukromé, tak i v komerční sféře. Základním principem jejich fungování není publikování, ale sdílení informací. Uživatelé těchto sítí vytvářejí virtuální společenství vzájemně propojená vztahy a v rámci těchto společenstev sdílejí krátké texty, fotografie, videa, odkazy na webové stránky a další informace. Facebook, Twitter, MySpace, Linkedln a další sociální sítě jsou tak kvalitativně novou formou života informací na internetu. Jsou přístupné každému a zároveň nabízejí nezanedbatelný marketingový potenciál.
Slevové servery - další z možností jak propojit web jsou slevové servery. na tyto servery můžete dávat své akce, kůpóny a obecně jakoukoliv podporu prodeje. Výhoda je, že umožnují, za jistý podíl, vytvářet reklamu a zajistit zákazníky pro vaši firmu.