Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
3.6 Odkazuje
Web může odkazovat
- microsite
- kooperující firmy
Microsite nebo také satelitní weby, je speciální malý web určený k propagaci konkrétního produktu či speciální nabídky. Od firemního webu se liší grafikou, ovládáním i zaměřením. Není tady proto, aby podával informace o vaší společnosti či všech vašich produktech. Účelem microsite je zviditelnit nějakou novinku, specialitu či akční nabídku.
Proč si nechat udělat microsite?
- Pro představení nového produktu, který ma být odlišen od stávající nabídky.
- Dovolují oslovit specifickou cílovou skupinu a podpořit prodej.
- Efektivně se dají kombinovat také s dalšími nástroji jako např. advergaming.
- Vytvářejí podporu reklamních kampaní.
Na vašem webu můžete v rámci výměny odkazovat na své firemní partnery a umisťovat jejich loga.