Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
4.4 Realizace
Realizace
Realizace v tomto případě znamená implementace vytvořeného systému. Může se skládat z několika kroků:
- spuštění webových stránek
- zavedení analytického nástroje a kontrola jeho funkčnosti
- spuštění reklamních kampaní
- registrace do katalogů
- a samozřejmě otestování všech funkčních požadavků
Testovací a ostrý provoz
Pokud si myslíte, že naprogramováním celého systému a uvedením do provozu jeho práce končí, jste na omylu. Alespoň v době testovacího provozu je potřeba počítat s tím, že uživatelé budou zasílat hlášení různých drobných chyb a závad. U webové aplikace, je vhodné (ne-li přímo nutné), aby na stránkách byl jednoznačně uvedený e-mail nebo telefonní kontakt, kam mohou uživatelé směrovat svoje dotazy.
Support
Vývojáři informačního systému musí zajistit uživateli nějaký support. Sem patří, kromě reakce na průběžné chyby a závady, také například otázka zálohování dat a zabezpečení dat. Vše závisí na domluvě. Je na vás, jak často budete zálohovat a jaké bezpečnostní politiky si nastavíte, aby váš systém fungoval a byl spolehlivý. Pokud si nejste jistí, nechejte si poradit od firmy, kterou jste oslovili.