Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
2 Firma a zákazník
Na co se zaměřuje firma a na co zákazník
Tyto zdánlivě různé pohledy je třeba určitým způsobem propojit. Důležité je, hlavně tedy pro firmu, aby se směřovala na zákazníka a poskytla mu vše co požaduje. Jsou zde ukázány základní jednotlivé pohledy jednotlivých stran. Není to konečný výčet všech možností, ale jsou ukázány ty hlavní.
V rámci internetového marketingu rozlišujeme návštěvníka a zákazníka. Návštěvníka můžeme definovat, jako člověka, který přijde na web, ale neprovede žádnou akci. Akce znamená, že návštěvník provede nějakou událost, která vede buď k objednání produktu, rezervaci, ... Tímto se z návštěvníka stane zákazník.