Hlavní kapitoly kurzu
- 1 Úvod
- 2 Firma a zákazník
- 3 Prvky IM
- 3.1 Firemní web
- 3.2 Co vyžaduje dobrý web
- 3.2.1 Podobu/styl
- 3.2.2 Optimalizaci
- 3.2.3 Měření a analýzu webu
- 3.2.4 Reklamu
- 3.2.5 Přístupnost
- 3.3 Co umožňuje
- 3.3.1 Komunikaci
- 3.3.2 Ovládání
- 3.3.3 Podporu
- 3.4 Co ukazuje
- 3.5 Propojení
- 3.6 Odkazuje
- 4 Zavedení IM
- 4.1 Analýza
- 4.1.1 Příprava
- 4.2 Návrh
- 4.3 Vývoj
- 4.4 Realizace
- 4.5 Hodnocení
- 5 Případová studie
4.5 Hodnocení
Hodnocení
Hodnocení musíme dělat u každého kroku projektu. Jeho význam je hlavně ve zpětné vazbě. Můžeme ho dělit na dvě základní části:
- hodnocení, testování v průběhu projektů
- post hodnocení, zpětná vazba od našich návštěvníků, zákazníků
Na hodnocení používáme analytický nástroj, který máme implementovaný v našem systému. Pomáhá nám řídit nejen samotný web, ale také naše kampaně a sleduje jakékoliv výkyvy návštěv při určité modifikaci našeho systému. Potvrzuje nám to, co nám sdělují naši návštěvníci.