Responzivní design

Responzivní design webových stránek

Responzivni Hlavní změnou v poslední době je změna spotřebitelských návyků spojená s poskytováním online informací.

Dnešní doba tak stále více tlačí na podnikatele, aby poskytli svým klientům nebo zákazníkům online informace kdykoliv chtějí a kdekoliv jsou. Preferovaným zařízením pro prohlížení webových stránek či e-shopů se stávají mobilní telefony a tablety.

Webové stránky, které neposkytnou návštěvníkům pohodlně a rychle informace na jejich zařízení jsou odsouzeny k postupnému zániku oproti webu, který je na to přizpůsoben.

V případě responzivního webu nejde pouze o „další cool věc“, ale o naplnění potřeb vašich zákazníků. Pakliže je toto přehlíženo, do budoucna se to projeví snižováním návštěvníků webu. A to určitě nikdo nechce. Ignorovat nové trendy v on-line světě se dnes nevyplácí a jako vhodné přirovnání je: „Mít starý web je to samé, jako když úspěšný podnikatel jezdí ve staré rachotině.“.

Responzivní webový design je webový design zaměřený na optimální možnosti zobrazení – snadné prohlížení a čtení, snadná navigace s minimální potřebou zvětšování, scrollování či jiného posouvání fungující v celé řadě nejen mobilních zařízení.

Princip responsivního designu vychází z potřeb ovládání a prohlížení obsahu na displejích s různě velkým rozlišením (PC, tablet, mobil). Obecně mnohem lépe umožňuje pohodlné prohlížení obsahu, při zachování skvělé čitelnosti. Ovládací prvky jsou uzpůsobeny pro dotykové displeje, tak aby ovládání šlo snadno a přesně prstem.

Výhody responzivního designu spočívají také v lepších pozicích vašich webových stránek ve výsledcích organického vyhledávání. Vyhledávače jako Google nebo Seznam při vyhledávání webových stránek z mobilního zařízení vždy upřednostní web, který bude podporovat korektní zobrazení v daném zařízení a displeji.

Vaše konkurence již responzivní web má, proč jej nemáte ještě vy?

Postup při realizaci

Postup spolupráce Kontaktujte nás